טיול כביש חטיבת נייקדים – יוני 2023

מה שמגיע לחבר'ה של המולטי, של הסקרמבלר, ושל הדזרט איקס – מגיע בוודאי גם למחורעים של הנייקדים! היכונו רוכבי מונסטר, דיאבל וסטריטפייטר! הכינו את שרירי הצוואר ויאללה לצאת לדרך, וגם הפעם המסלול לוקח אותנו לכבישים מפותלים ומגניבים, כשזאת אחת ההזדמנויות האחרונות להנות ממזג אוויר סביר לפני בוא החום הגדול.

הערה: טיול זה נדחה מהתאריך המקורי לתחילת יוני עקב השרב הצפוי 

במקרה של חמסין/שרב הטיול יידחה בהתאם.

למי מיועד הטיול:

הטיול מיועד לכל דגמי הנייקד של דוקאטי – מונסטר, דיאבל וסטריטפייטר (אפשר לקבל גם רוכבי היפר, בכל זאת, גם הם סובלים מהרוח)

מתי ואיפה נפגשים:

הטיול מתקיים ביום שבת 03.06.23. נפגשים בדור אלון יקום. בשעה 07:45.

–> לינק לנקודת מפגש <—

כולם מתדלקים מלא ובודקים לחצי אוויר. מי שרוצה שותה קפה או משהו קר. עוברים תדרוך בטיחות, ויוצאים לדרך בשעה 08:15.

צפי חזרה לאזור המרכז סביב 16:00.

מסלול:

–> לינק למסלול <—

הרשמה לטיול/פעילות:

חובה להירשם מראש לטיולי ופעילויות המועדון. מספר המקומות בטיול זה מוגבל. כשנגיע למכסה – הטופס ייסגר. כל הקודם זוכה. אם רציתם להירשם אבל הטופס סגור בפניכם, פנו למיצו כדי להיכנס לרשימת המתנה. במידה ואינכם יכולים להשתתף בטיול מסיבה כלשהי ונאלצים לבטל, נא לעדכן בהקדם.

–> טופס הרשמה <–

אותיות קטנות אבל חשובות:

כל משתתף הנרשם לפעילויות המועדון חייב למלא טופס הרשמה הכולל הוראות בטיחות לרכיבה נכונה במסגרת טיולי המועדון וכן הסכמה על הסרת אחריות. אם אינכם מסכימים לתנאים אלה חובתכם ליידע את מוביל הטיול ולהימנע מהשתתפות בפעילות. בעצם השתתפותכם בפעילות הנכם מסכימים לתנאים המפורטים בטופס ההרשמה.

ציוד חובה:

  • חובה להצטייד ברישיונות וביטוח חובה בתוקף.
  • חובה ציוד מגן הכולל לפחות את הפריטים הבאים: קסדה מתאימה, מגפי רכיבה ממוגנים, מגיני ברכיים, מעיל ממוגן הכולל מגיני מרפקים וכתפיים, מגן גב (או ווסט מתנפח), כפפות רכיבה.
  • חובה לבדוק לחצי אוויר בצמיגים בהתאם להמלצת היצרן. אין לרדת מלחץ אוויר המומלץ לאופנוע בשטח על מנת להימנע מפנצ'רים (אפשר לבדוק בדף לחצי האוויר)
  • חובה לבדוק תקינות מכאנית של האופנועים לפני הטיול כולל גלגלי שיניים, שרשרת, שמן, תאורה וכו'.

ציוד מומלץ:

דלק:

העצירות בטיול זה מתוכננות לפי מרחק סביר לכל האופנועים המשתתפים בטיול. כולם חייבים לתדלק מלא בנקודת המפגש ובכל עצירת תידלוק – גם אם נראה לכם שיש לכם עוד דלק במיכל – וזאת על מנת לקבל טווח אופטימלי לרכיבה עבור כולם. מספיק אחד שלא יתדלק וזה יגרום לכך שכל הקבוצה תצטרך לעצור באופן לא מתוכנן, מה שיגרום לעיכובים מיותרים. לאור לקחי העבר, מי שייתקע מחוסר דלק כתוצאה מאי-תידלוק יצטרך להסתדר בכוחות עצמו.