פורסם ברשת: היפרמוטארד 950 חדש לשנת 2019

עוד אחד מהדגמים החדשים שנחשף בתערוכת EICMA במילאנו – הפעם זהו ההיפרמוטארד 950.

המידע עליו פורסם במגזין פולגז: ההיפרמוטארד 950 מתחדש

ההיפר החדש הוא ממשיך דרכו של ההיפר 939 שמקבל את מנוע ה-טסטהסטרטה בנפח 937 סמ”ק בהספק 114 כ”ס עם מומנט של 9.8 קג”מ, כש- 80% מהם מתקבלים כבר ב- 3,000 סל”ד. המשקלו של הכלי יורד ב- 4 ק”ג לעומת הדגם היוצא ועומד על 200 ק”ג רטובים ומוכנים לרכיבה (198 ק”ג בגרסת ה- SP הקרבית).

כמו בכל ליין האופנועים של דוקאטי, גם ההיפר מקבל מערכת Cornering ABS בקרת הדריפט מגניבה שמאפשרת החלקה מבוקרת של הגלגל האחורי בתאוצה, בקרת אחיזה, בקרת ווילי, קוויקשיפטר למעלה ולמטה (סטנדרט ב- SP, תוספת ברגיל), צג TFT צבעוני שהגיע מהפניגאלה V4, וכן פנסי LED היקפיים. למרות שגובהו של ההיפר נותר זהה, המושב הופך למעט צר יותר, מה שמאפשר גם לרוכבים נמוכים יותר להגיע בקלות לאספלט.

גרסת ה-SP הקרבית מקבלת חישוקים קלים של מרקזיני, בולמי אוהלינס איכותיים בעלי מהלך ארוך יותר, צביעה מיוחדת, חלקי קרבון, צמיגי פירלי דיאבלו סופרקורסה SP (לעומת דיאבלו רוסו 3 בגרסה הרגילה), וגובה מושב של 890 מ”מ.

לינק לדף הדגם באתר דוקאטי:

Game on