חדש: כרטיסי חבר דיגיטליים

חדש לשנת החברות 2023: כל המחדשים את חברותם במועדון לשנת 2023 שיש להם מספר חבר מועדון (דהיינו נרשמו באתר של דוקאטי העולמית בעבר או לאחרונה) יוכלו להציג את כרטיס החבר שלהם בצורה דיגיטלית, ובקלות, מכל מקום.

החל מאוקטובר 2022, כל חבר מועדון יקבל במהלך 24 השעות לאחר הרשמתו למועדון הודעת סמס + הודעת מייל עם לינק לכרטיס החבר הדיגיטלי שלו או שלה. לינק זה יאפשר לצפות בכרטיס החבר אונליין, ויאפשר להשתמש בו לטובת קבלת הטבות כפי שיצטרפו להטבות המועדון מעת לעת.

תודות ל- ⁨Jossef Harush Kadouri⁩ שיצר עבר המועדון את המערכת יש מאין🙏

נכנסים ללינק הבא:

https://card.docil.co.il

מכניסים את כתובת המייל ומספר הטלפון הסלולרי שלכם (חשוב שזה יהיה תואם לכתובת שבה נרשמתם למועדון), ומקבלים מיד את הכרטיס הדיגיטלי שלכם. לכל חבר מועדון יש גם לינק אישי אותו תקבלו כאמור בהודעת הסמס/מייל. כדאי לשמור אותו במועדפים.

בכרטיס החבר הדיגיטלי תוכלו לראות את שנת החברות, האם נרשמתם למועדון כיחיד או בזוג, את דגם האופנוע שלכם, ואת התפקיד שלכם במועדון.

הכרטיסים הדיגיטליים מעודכנים לשנת החברות 2023 שמתחילה עבור כולנו ב-1.11.22 ומסתיימת עבור כולנו ב-31.10.23.

תקלות כאלה ואחרות ברישום או בהצגת כרטיס החבר:

  • כרטיס החבר שלי אינו קיים – האם באמת נרשמתם למועדון או חידשתם את חברותכם? זיכרו, ההרשמה למועדון כוללת 3 שלבים: מילוי טופס, תשלום, רישום באתר של דוקאטי. אם לא ביצעתם את 3 השלבים – לא יהיה לכם כרטיס חבר.

    כל מי שנרשם למועדון מקבל מייל אישור מיד עם סיום ההרשמה (בדקו גם בתיקיית הזבל). לא קיבלתם מייל אישור? כנראה שפספסתם משהו.
    בדקו מה כתובת המייל והמספר הסלולרי שלכם בתוך אותו מייל אישור שקיבלתם בעת ההרשמה/החידוש והשתמשו בהם.
    אם עדיין זה נראה לכם טעות פנו אל מיצו בוואטסאפ.
  • לא קיבלתי סמס – בדקו שהוא לא נכנס לתיקיית הזבל/ספאם בטלפון שלכם. בדקו שנרשמתם למועדון עם מספר הטלפון הסלולרי הנכון.
  • לא קיבלתי מייל – בדקו שהוא לא נכנס לתיקיית הזבל/ספאם בחשבון הדואר האלקטרוני שלכם. בדקו שנרשמתם למועדון עם כתובת המייל הנכונה.
  • דגם האופנוע שלי לא מעודכן – אנחנו לא יכולים לנחש את דגם האופנוע שלכם, במיוחד אם נרשמתם בעבר עם אופנוע אחד אבל החלפתם אותו ולא עידכנתם את הרישום שלכם. לכן, אם דגם האופנוע איננו מעודכן פנו אל מיצו בוואטסאפ, ספקו את פרטי האופנוע הנכונים (דגם האופנוע, מספר רישוי, שנת ייצור, האם נקנה חדש או יד שניה) ונעדכן לכם את הרישום.
  • נרשמת בזוג אבל על הכרטיס מופיע לי רישום יחיד – האם באמת נרשמתם בזוג? בדקו במייל האישור שקיבלתם מפייבוקס בעת ההרשמה. רוצים להוסיף רישום לבן/בת זוג? פנו אל מיצו בוואטסאפ.
  • ביקשתי שיתקנו לי פרטים אבל הכרטיס ממשיך להציג פרטים שגויים – הבוט שמבצע את הנפקת הכרטיסים רץ אחת ליממה. נסו שוב כעבור יממה. המתנתם יומיים ועדיין הפרטים שגויים? פנו אל מיצו בוואטסאפ.
  • הלינק לא עובד – במידה והלינק להצגת הכרטיסים לא עובד אנא פנו אל מיצו בוואטסאפ רצוי עם צילום מסך של ההודעה שאתם מקבלים.

זכרו: הרישום למועדון הוא לא למטרת רווח אישי אלא לטובת כולנו, ככל שנהיה חזקים יותר כך נוכל לייצר יותר פעילויות ולארגן הטבות לכולנו.