נובמבר הולך להיות חודש פצצה, ואנחנו מייצרים המון פעילויות כדי להספיק לפני הגשמים. עם כניסתם של קרוב ל- 30 אופנועי DesertX למועדון, נתחיל בפעילויות אוף-רואד במיוחד עבורם, אבל כל רוכבי כלי השטח מוזמנים, כולל סקרמבלר דזרט-סלד ומולטיסטרדה אנדורו.
הערה: עקב התחזית הגשומה טיול זה נדחה מהתאריך המקורי והוזז לאמצע דצמבר.
הטיול מיועד לכל מי שאינו חושש לרדת מהאספלט אך לא יתאים לכאלה שעבורם זו "פעם ראשונה בשטח". הטיול ברובו הגדול עובר על שבילים לבנים ברמת קושי קלה. לבירורים לגבי רמת הקושי אפשר נא לפנות לרועי בן משה או למיצו בוואטסאפ.
מזג אוויר: במקרה של גשם או גשם כבד בימים הקודמים לטיול יעשה ניסיון למסלול חליפי. במידה ולא ימצא מסלול חלופי ידחה הטיול למועד אחר.
לינק להרשמה למטה.
מתי ואיפה:
נפגשים בשבת 17.12.22 בתחנת דור אלון לטרון בשעה 07:30.
כולם מתדלקים מלא ובודקים לחצי אוויר. מי שרוצה שותה קפה או משהו קר.
יציאה בשעה 08:00 לאחר תדריך בטיחות.
מסלול:
המסלול בהרי ירושלים יוביל אותנו בעקבות קרבות תש"ח על הדרך לירושלים. נרכב בדרך בורמה, שלוחת שיירות, נחלי כסלון, טייסים ודרך הפטרולים. הטיול יכלול הדרכה קלה.
מומלץ בחום להוריד את האפליקציה למי שרוצה לרכוב עם מפת המסלול.
ציוד חובה:
- חובה להצטייד ברישיונות וביטוח חובה בתוקף.
- חובה ציוד מגן הכולל לפחות את הפריטים הבאים: קסדה מתאימה, מגפי רכיבה לשטח (אינדורו או אדוונצ'ר), מגיני ברכיים, מגיני מפרקים וכתפיים, מגן גב, כפפות.
- חובה לבדוק לחצי אוויר בצמיגים בהתאם להמלצת היצרן. אין לרדת מלחץ אוויר המומלץ לאופנוע בשטח על מנת להימנע מפנצ'רים.
- חובה לבדוק תקינות מכאנית של האופנועים לפני הטיול כולל גלגלי שיניים, שרשרת, שמן, תאורה וכו'.
- חובה להגיע עם ערכת תיקון פנצ’רים וכלים מתאימים לתיקון בשטח (מפתחות לפירוק גלגלים, סט מפתחות מותאם לאופנוע שלכם, פלייר פטנט, דבק אפוקסי, אזיקונים, דאקטייפ חזק)
רצוי להביא:
- ערכת קפה, מים, כיבוד קל, סנדוויץ' או ארוחה קלה לצהרים
- פנימיות במידה ותולעת לא תתפוס
- ביטוח גרירה למקרה תקלה
הרשמה לטיול:
חובה להירשם מראש לטיולי המועדון. מספר המקומות בטיול זה מוגבל ל- 20 משתתפים. כל הקודם זוכה. טופס ההרשמה כולל הסכמה להסרת אחריות והוראות בטיחות. עליכם למלא את הטופס במלואו כדי להשתתף בטיולי המועדון.
בטיחות:
חובה לקרוא את הוראות הבטיחות. אל תצטרפו לטיול אם אתם לא מתכוונים למלא אחר הוראות אלה.
שימו לב: בנקודת המפגש ובכל עצירת תידלוק כולם מתדלקים מלא גם אם נראה לכם שיש לכם עוד דלק במיכל, וזאת על מנת לקבל טווח אופטימלי לרכיבה עבור כולם (מספיק אחד שלא יתדלק וזה יגרום לכך שכל הקבוצה תצטרך לעצור לתדלוק מיותר, שלא לדבר על כאלה שלא טורחים לתדלק מסיבות מצפוניות או אחרות, ואז נתקעים בלי דלק).