Ducati Riding Experience – DRE

חברי המועדון מתארגנים יחד כדי להשתתף בקורסי רכיבת מסלול מקצועיים – חלק מתוכנית האימון העולמית של דוקאטי – Ducati Riding Experience – או DRE.

תכנית ה-Ducati Riding Experience היא תכנית פתוחה המהווה חלק ממערך ההכשרה המקיף של דוקאטי. תכנית קורסי הכביש / מסלול כוללת מספר רמות, החל מלימוד קונספט רכיבה נכונה על גבי מונסטר 821, דרך קורסי מסלול ברמות שונות על פניגאלה 959, וכלה בקורס ה- Track Masters וה- Champions על גבי פניגאלה V4S.

קורסים אלה נערכים בעיקר על מסלול מיזאנו על שם מרקו סימונצ'לי אשר לחוף הים האדריאטי, ובמסלול מוג'לו (מסלול הבית של ולנטינו רוסי). המדריכים בקורסים אלה נמנים עם השורה הראשונה של הרוכבים העולמית (רוכבי מוטו GP ו-מוטו 2, רוכבי סופרבייק ועוד), כשככל שמתקדמים במעלה סולם ההכשרה מקבלים מדריכים ששמם הולך לפניהם, כולל רוכבי עבר כמו טרוי בייליס, קייסי סטונר ואחרים.

ההכשרה כוללת גם קורסי שטח במסגרת ה-DRE Enduro על גבי מולטיסטראדה אנדורו הנערך בשטחים יפהפיים בטוסקנה בינות גפנים וטירות עתיקות. את ההכשרות בתחום האנדורו מובילים רוכבים בעלי שם עולמי שהשתתפו במירוצים כמו פאריז-דקאר ואחרים.

הערה: חברי מועדון מקבלים עד 20% הנחה על קורסי DRE.

כנסו לקטלוג הקורסים ותתחילו להתרגש!