דוקאטי מציגה: סקרמבלר אייקון חדש ל- 2019

אחרי שמעל 55 אלף יחידות סקרמבלר יוצרו מאז הוצג (מחדש) לראשונה ב- 2014, דוקאטי מחדשת ומותחת מעט את דגם הסקרמבלר האייקוני (הנושא גם הוא את השם – אייקון), בתהליך אבולוציוני שהם מכנים בשם Joyvolution.

האופנוע ממשיך להשתמש באותה יחידת מנוע בת 803 סמ”ק, שתי בוכנות בתצורת L, קירור אוויר, המפיקה את אותם 73 כ”ס. שינויים מינוריים בתצורת המצערות מאפשרת ביצועי מנוע חלקים יותר, ולכך מצטרף גם קלאץ’ הידראולי במקום המכאני בדגם היוצא.

תוספת אלקטרונית חשובה לדגם היא מערכת Bosch 9.1 MP Cornering ABS המספקת שליטה טובה יותר בעת בלימה, גם בפניות, המחוברת למערכת בלימה של ברמבו בעלת דיסק יחיד בקוטר 330 מ”מ מקדימה.

מערכת המתגים השתכללה אף היא והיא מאפשרת כעת שליטה במוזיקה וקבלת שיחות בדיבורית שלכם בקסדה באמצעות מערכת ה- Ducati Multimedia System המובנית.

מקדימה, מערכת התאורה נלקחת מהאח הצעיר והגדול (ה- 1100) והיא כעת כוללת תאורת LED חזקה יותר המשולבת בתאורת רכיבה ביום.

הצמיגים ממשיכים להיות 110/80-18 מקדימה ו- 180/55-17 מאחור העושים שימוש בצמיגי Pirelli Scorpion MT 60 RS בעלי קוביות. הרכיבה עצמה משוככת באמצעות מערכת בולמים של Kayaba עם מזלג בקוטר 41 מ”מ מקדימה.

המושב של הסקרמבלר מונמך מעט, והרגליות עוברות מעט אחורה לטובת נוחות רכיבה למרחקים ארוכים יותר.

הצביעה המקורית המכונה 62 Yellow מקבלת שידרוג והיא כוללת כעת גם כתום המכונה Atomic Tangerine, שתיהן עם שלדה ומושב שחורים. כמובן שעל כל אלה ניתן להתקין את שלל חבילות האיבזור המגניבות של המותג שהפכו אותו לכל כך נחשק בעיני רבים.