דוקאטי חושפת את ממשיך הדרך של הפניגאלה 959 "הקטן", והוא יקרא מעכשיו פניגאלה V2 כדי ליישר קו עם שיטת השמות שנהוגה אצל היצרן (בהשוואה לפניגאלה V4 "הגדול").
עיצוב חדש של הפיירינג כך שיראה כמעט אחד לאחד כמו ה- V4, שלדה חדשה, זרוע חד-צידית מאחור (כמו אצל האח הגדול), מערכת פליטה חדשה וכמובן מנוע דזמוקואדרו V2 בנפח 955 סמ"ק המפיק 155 כ"ס ב- 10,750 סל"ד ו- 10.6 קג"מ ב- 9,000 סל"ד (5 כ"ס ו-0.2 קג"מ יותר מה- 969).
מקדימה מזלג שואה בקוטר 43 מ"מ ומשכך היגוי של זקס, מאחור בולם זקס – שלושתם מתכווננים. על הבלימה מופקדים קליפרים קדמיים מונובלוק של ברמבו מדגם M4.32 הנושכים צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ, ומאחור קאליפר בודד ודיסק בקוטר 245 מ"מ. המשקל עומד על 176 ק"ג יבשים (200 ק"ג רטובים).
מבחינת מערכות האלקטרוניקה, ברור שהפניגאלה V2 יקבל את המיטב שבמיטב, ולכן הוא מצוייד במערכת של בוש IMU למדידת אינרציה ב-6 צירים, מערכת ABS להטיה ב-3 מצבים, מערכת בקרת אחיזה מהדור החדש של דוקאטי עם 8 מצבים, 3 מצבי ניהול מנוע, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע וקוויקשיפטר לשני הכיוונים. בקוקפיט קיים מסך TFT צבעוני בגודל "4.3 ופנסי LED היקפיים מספקים את התאורה החזיתית.
ראו את ההשקה:
כנסו להקפה: