פורסם ברשת: הסטריטפייטר V4 נחשף רשמית

אנחנו מחכים לו כבר מעל חצי שנה, והנה הוא יוצא לאור באופן רשמי! דוקאטי משיקה את הסטריטפייטר V4 באירוע החשיפה שהתקיים ב- 23 באוקטובר, והרשת כמרקחה!

הסטריטפייטר, כשמו, הוא גרסה נטולת פיירינג של הפניגאלה V4. מעבר להורדת הפיירינג, הסטריט שונה כמובן בפרמטרים נוספים, בעיקרם כידון שטוח ורחב, פנס חזית שנראה רשע במיוחד עם אורות LED בצורת V, וכן סט של שני כנפונים בכל צד שתפקידם להגביר את העומס כלפי מטה על הגלגל הקדמי (עד 27 ק”ג דחף במהירות 270 קמ”ש), ועוזרים לשמור על הגלגל על האספלט במקום באוויר…

הספק המנוע עומד על לא פחות מ- 208 כ”ס מטורפים שמושגים ב- 12,750 סל”ד, וכל זאת על משקל של 178 ק”ג (יבש) בגרסת ה- S (קצת יותר – 180 ק”ג בגרסה הרגילה). באמצעות החלפת מערכת הפליטה מגיע הספק המנוע לכ- 220 כ”ס (!) והמשקל יורד אף יותר.

לסטריט תהיה חבילת אותה האלקטרוניקה הנרחבת של הפניגאלה V4 שכוללת מערכת ABS מתקדמת להטיה ומאפשרת שליטה בהחלקת הגלגל האחורי בכניסה לפנייה על הבלמים, בקרת אחיזה עם 8 מצבים, בקרת החלקה (דריפט) ביציאה מהפנייה, בקרת זינוק, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע, משכך היגוי מובנה וכמובן קוויקשיפטר לשני הכיוונים.

האופנוע מצוייד בגרסת ה- S במזלג אוהלינס NIX30 מקדימה ובאוהלינס TTX36 מאחור – שניהם חשמליים סמי-אקטיביים וברמה של עולם המירוצים. דגם ה- S גם מתהדר בג’אנטים פורג’ד קלי משקל של מרצ’סיני.

בואו נראה את ההשקה עצמה:

מטורף, אין מילים אחרות.

https://www.ducati.com/ww/en/bikes/streetfighter/streetfighter-v4