קריאה לביצוע תיקון שירות למולטיסטרדה V4

בדוקאטי העולמית יצאו בקריאת שירות (ריקול) לא שגרתית להחלפת מנוע במולטיסטראדה V4 החדש. הסיבה – חלק ממובילי השסתומים בראש המנוע עלולים להישחק מהר מהרגיל.

כדי להימנע מפתיחת המנוע או תיקונים שעלולים להיות מסובכים ומורכבים, לקחו בדוקאטי  אחריות מלאה על התקלה הלא שגרתית ושחררו קריאת שירות להחלפת המנוע כולו, ולא רק את מובילי השסתומים עצמם או את ראשי המנוע. בנוסף, תפצה דוקאטי את רוכשי הכלים בחבילת פיצוי הכוללת שנתיים טיפולים ללא תשלום, הארכת אחריות ל-4 שנים, וכן ב-1,500 יורו לרכישת אביזרים וחלפים בסוכנויות דוקאטי.

בישראל סופקו עד לרגע זה 13 כלים מדגם מולטיסטרדה V4, כשהריקול משפיע רק על כמחצית מהם (7 כלים) שבהם קיימים החלקים התקולים. ליגל, יבואנית דוקאטי בישראל יצרו קשר עם בעלי כל הכלים בצעד מקדים להודעה זו ועידכנו אותם על המצב.

לדברי אלי ברדה, מנכ"ל ליגל יבואנית דוקאטי, בדוקאטי פעלו הרבה מעבר לטיפול הסביר על-מנת שהלקוחות יהיו מרוצים, כשהחלפת המנוע כולו היא צעד מרחיק לכת שנותן את השירות הטוב ביותר לתקלה האופציונלית, ובנוסף לכך דאגו לפצות את הלקוחות שגם יקבלו אופנוע חלופי במהלך ההמתנה לביצוע ההחלפה. בנוסף, החלפת המנוע לא תפגע במחיר המחירון של האופנוע ולא בטרייד-אין.

לכל הפרטים באתר פולגז