טיול זה תוכנן במקור לסוף אפריל אך נדחה עקב הגשם לתאריך שבת 6.5.
טיול המועדון של חודש אפריל לוקח אותנו צפונה אל כבישי הגליל העליון עם כמה נקודות תצפית מהממות. בנוסף, נבחנת האפשרות לקיים ארוחת צהריים מסודרת באחת מהמסעדות באזור בהתאם להיענות.
הפעם נעשה את הטיול במתכונת We Ride As One של דוקאטי העולמית, ולכן הוא יהיה פתוח לכל רוכבי המותג.
במקרה של גשם או מזג אוויר בעייתי אחר הטיול ידחה למועד אחר.
למי מיועד הטיול:
הטיול מיועד לכל דגמי האופנועים של דוקאטי.
מתי ואיפה:
נפגשים ביום שבת 06.05.23 בתחנת דור אלון יקום (כביש 2 לכיוון צפון) בשעה 07:45.
כולם מתדלקים מלא ובודקים לחצי אוויר. מי שרוצה שותה קפה או משהו קר. יציאה בשעה 08:15 לאחר תדריך בטיחות.
נקודת מפגש לצפוניים: טיילת ראש הנקרה החל מהשעה 09:15. שימו לב – המפגש הוא בטיילת הצמודה לחוף הים ולא למעלה בחניון.
מסלול:
—> קישור למסלול <—
אורך המסלול כ- 300 ק"מ. סיום הטיול סביב שעות הצהריים המאוחרות. רכיבה הביתה בקצב אישי.
הרשמה לטיול:
חובה להירשם מראש לטיולי המועדון. מספר המקומות בטיול זה מוגבל ל- 120 משתתפים. כשנגיע למכסה – הטופס ייסגר. כל הקודם זוכה. אם רציתם להירשם אבל הטופס סגור בפניכם, פנו למיצו כדי להיכנס לרשימת המתנה. במידה ואינכם יכולים להשתתף בטיול מסיבה כלשהי ונאלצים לבטל, נא לעדכן בהקדם.
—> טופס הרשמה לטיול <—
אותיות קטנות אבל חשובות:
כל משתתף הנרשם לפעילויות המועדון חייב למלא טופס הרשמה הכולל הוראות בטיחות לרכיבה נכונה במסגרת טיולי המועדון וכן הסכמה על הסרת אחריות. אם אינכם מסכימים לתנאים אלה חובתכם ליידע את מוביל הטיול ולהימנע מהשתתפות בפעילות. בעצם השתתפותכם בפעילות הנכם מסכימים לתנאים המפורטים בטופס ההרשמה.
ציוד חובה:
- חובה להצטייד ברישיונות וביטוח חובה בתוקף.
- חובה ציוד מגן הכולל לפחות את הפריטים הבאים: קסדה מתאימה, מעיל רכיבה ממוגן (כולל מגן גב או וסט מתנפח), כפפות רכיבה, נעלי/מגפי רכיבה.
- חובה לבדוק לחצי אוויר בצמיגים בהתאם להמלצת היצרן (אפשר לקרוא על לחצי אוויר בדגמי דוקאטי).
- חובה לבדוק תקינות מכאנית של האופנועים לפני הטיול כולל גלגלי שיניים, שרשרת, שמן, תאורה וכו'.
ציוד מומלץ:
- ערכת תיקון פנצ'רים + משאבה או אמצעי ניפוח אחר (אפשר לקרוא על ערכות תיקון פנצ'רים מומלצות).
- וסט צהוב ואמצעי תאורה לטיולי לילה.
- ביטוח גרירה וחילוץ בתוקף (אפשר לבדוק בהטבות המועדון).
דלק:
העצירות בטיול זה מתוכננות לפי מרחק סביר לכל האופנועים המשתתפים בטיול. כולם חייבים לתדלק מלא בנקודת המפגש ובכל עצירת תידלוק – גם אם נראה לכם שיש לכם עוד דלק במיכל – וזאת על מנת לקבל טווח אופטימלי לרכיבה עבור כולם. מספיק אחד שלא יתדלק וזה יגרום לכך שכל הקבוצה תצטרך לעצור באופן לא מתוכנן, מה שיגרום לעיכובים מיותרים. לאור לקחי העבר, מי שייתקע מחוסר דלק כתוצאה מאי-תידלוק יצטרך להסתדר בכוחות עצמו.