טיול חטיבת סקרמבלרים – מאי 2023

אחרי טיול הראשון שלנו והטיול השני שלנו אנחנו מתכנסים לקראת הטיול השלישי של חטיבת הסקרמבלרים לשנת 2023.

מדובר במסלול כביש מתאים לכולם. בתוכנית עצירה לקניה של פינוקי בוקר בכפר כמא בגליל, ולאחר מכן נרכב להפסקת בוקר בעין קאזאן. מסיום המסלול ברכס טורען נרד על כביש 77 ונסיים בארוחת צהריים בכופתא בזרזיר. לאחר הארוחה חוזרים הביתה עצמאית.

במקרה של גשם הטיול ידחה למועד אחר.

למי מיועד הטיול:

הטיול מיועד לכל דגמי הסקרמבלר של דוקאטי.

מתי ואיפה:

נפגשים ביום שישי 12.05.23 בתחנת דור אלון מגל מזרח (כביש 6 לכיוון צפון) בשעה 08:00.

כולם מתדלקים מלא ובודקים לחצי אוויר. מי שרוצה שותה קפה או משהו קר. יציאה בשעה 08:15 לאחר תדריך בטיחות.

נקודת מפגש לצפוניים: צומת מגידו לכיוון צפון החל מהשעה 08:45. על הצפוניים להגיע מתודלקים לנקודת המפגש.

מסלול:

—> קישור למסלול <—

אורך המסלול כ- 250 ק"מ (כולל החזרה למרכז). סיום הטיול סביב שעות הצהריים המאוחרות. רכיבה הביתה בקצב אישי.

הרשמה לטיול: 

—> טופס הרשמה לטיול <—

חובה להירשם מראש לטיולי המועדון. מספר המקומות בטיול זה מוגבל ל- 50 משתתפים. כל הקודם זוכה. במידה ואינכם יכולים להשתתף בטיול מסיבה כלשהי ונאלצים לבטל, נא לעדכן בהקדם.

ציוד חובה:

  • חובה להצטייד ברישיונות וביטוח חובה בתוקף.
  • חובה ציוד מגן הכולל לפחות את הפריטים הבאים: קסדה מתאימה, מעיל רכיבה ממוגן (כולל מגן גב או וסט מתנפח), כפפות רכיבה, נעלי/מגפי רכיבה.
  • חובה לבדוק לחצי אוויר בצמיגים בהתאם להמלצת היצרן (אפשר לקרוא על לחצי אוויר בדגמי דוקאטי).
  • חובה לבדוק תקינות מכאנית של האופנועים לפני הטיול כולל גלגלי שיניים, שרשרת, שמן, תאורה וכו'.

ציוד מומלץ:

אותיות קטנות אבל חשובות:

כל משתתף הנרשם לפעילויות המועדון חייב למלא טופס הרשמה הכולל הוראות בטיחות לרכיבה נכונה במסגרת טיולי המועדון וכן הסכמה על הסרת אחריות. אם אינכם מסכימים לתנאים אלה חובתכם ליידע את מוביל הטיול ולהימנע מהשתתפות בפעילות. בעצם השתתפותכם בפעילות הנכם מסכימים לתנאים המפורטים בטופס ההרשמה.

דלק:

העצירות בטיול זה מתוכננות לפי מרחק סביר לכל האופנועים המשתתפים בטיול. כולם חייבים לתדלק מלא בנקודת המפגש ובכל עצירת תידלוק – גם אם נראה לכם שיש לכם עוד דלק במיכל – וזאת על מנת לקבל טווח אופטימלי לרכיבה עבור כולם. מספיק אחד שלא יתדלק וזה יגרום לכך שכל הקבוצה תצטרך לעצור באופן לא מתוכנן, מה שיגרום לעיכובים מיותרים. לאור לקחי העבר, מי שייתקע מחוסר דלק כתוצאה מאי-תידלוק יצטרך להסתדר בכוחות עצמו.