טיול חטיבת סקרמבלרים – ספטמבר 2025

חטיבת הסקרמבלרים חוזרת לטייל במלוא הקיטור. הטיול הקרוב יתקיים ביום שישי ה- 26.9.25 בבוקר לכיוון הצפון, והפעם על כבישים בלבד (חוץ מכ- 500 מטר של שביל בכניסה למעיין) אבל כאלה כמו שאנחנו אוהבים בסקרבמבלרים. כהרגלנו נערוך הפסקת קפה/תה לאורך המסלול במקומות יפים ותדלוק במהלך המסלול אז שווה להביא פק"ל קפה ופינוקים לחלק לחבר'ה. צפויה עצירה לטבילה במעיין עין פית – אז מי שרוצה שיביא בגד ים להחלפה, מגבת וסנדלים/כפכפים מתנפחים וכו' מוזמן בהחלט.

לארוחת צהריים נעצור בעין קיניא ( לקראת 12:00) והשמועות אומרות שיהיה טעים, הפעם כל אחד על חשבונו.

סיום צפוי בשעות צהריים מאוחרים, חזרה למרכז לקראת אחה"צ.

לינק לנקודת מפגש וטופס הרשמה לפעילות 👇

הערה מחוייבת עקב המצב הבטחוני: נכון לרגע כתיבת שורות אלה אין אילוצים או הגבלות. עם זאת – הבטיחות של כולנו מעל לכל ואנחנו מקפידים לעמוד בהוראות פיקוד העורף כפי שיפורסמו, וכמובן במידה ויהיה שינוי במצב הבטחוני ו/או בהוראות פיקוד העורף הטיול יידחה והנרשמים יקבלו הודעה.

הערת מזג אוויר: במקרה של מזג אוויר בעייתי הטיול יידחה והנרשמים יקבלו על כך הודעה. במידה ולאחר רכיבת הכנה יתברר כי מצב המסלול לא מתאים לרכיבה, נצא למסלול חלופי באותו תאריך.

למי מיועד הטיול:

טיול זה מתאים לדגמי סקרמבלר של דוקאטי. כל קטעי הכורכר/שבילים הם בדרגת קושי קלה ומתאימים לאופנועים אלה. אם אינכם בטוחים לגבי המסלול ולגבי ההתאמה שלכם (או של האופנוע שלכם) למסלול – ניתן להתייעץ עם יואב או רענן.

חשוב להסתכל ברשימת המיגון האישי והציוד הנדרשת לטיול זה מטה 👇

מתי ואיפה:

נפגשים ביום שישי ה- 26.09.25 בתחנת דלק דור אלון מגידו (בסמוך לצומת מגידו בצד כביש 65 לכיוון צפון) בשעה 08:00.
שימו לב: לא נחכה למאחרים, הטמפרטורות עולות ואנחנו יוצאים בול בזמן! כבדו את הזמן של כולנו והגיעו בזמן כדי להספיק לתדלק.

–> לינק לנקודת מפגש <—

כולם מתדלקים מלא ובודקים לחצי אוויר. מי שרוצה שותה קפה או משהו קר. עוברים תדרוך בטיחות, ויציאה לדרך בשעה 08:30.

מסלול:

אורך מסלול הטיול עצמו כ- 210 ק"מ על כבישים סלולים וכן קטע קצר של כ- 500 מטר של שביל לבן המתאים לכל דגמי הסקרמבלר של דוקאטי. על מרחק זה יש להוסיף נסיעה עצמית מהבית אל נקודת המפגש ומנקודת הסיום הביתה.

–> לינק למסלול <—

תשלום:

השתתפות בטיולי המועדון היא ללא תשלום עבור חברי מועדון דוקאטי ישראל שחברותם בתוקף למועד הטיול. עם זאת, יתכנו טיולים בהם אנחנו עושים פריסה ו/או מארגנים מסעדה וכו', ובמקרה זה – חברי מועדון שבאים עם מורכב/ת יתבקשו לשלם על הארוחה עבור המורכב/ת שלו (פטורים מכך – חברי מועדון שנרשמו למועדון בזוג – לא בטוחים? בדקו את כרטיס החבר שלכם).

הרשמה לטיול/פעילות:

לינק להרשמה 👇

חובה להירשם מראש לטיולי ופעילויות המועדון. עליכם למלא את הטופס במלואו ולהסכים להסרת האחריות ולהוראות הבטיחות על מנת להשתתף בפעילות.

טיול זה מותנה במינימום 10 משתתפים ומקסימום 30 משתתפים. כשנגיע למכסה – הטופס ייסגר. כל הקודם זוכה. אם רציתם להירשם אבל הטופס סגור בפניכם, פנו ליואב או רענן כדי להיכנס לרשימת המתנה. במידה ואינכם יכולים להשתתף בטיול מסיבה כלשהי ונאלצים לבטל, נא לעדכן בהקדם.

תזכורת: במידה ואתם נרשמים אך מבטלים ללא סיבה מוצדקת, אתם דופקים חברים אחרים שלא הצליחו להירשם. קחו את זה בחשבון. ביטולים לא מוצדקים והברזות יזכו את בעליהן בכניסה לרשימה של מבריזים סדרתיים אשר יש לה השלכות על אישור ההשתתפות בפעילויות עתידיות.

–> טופס הרשמה <–

ציוד חובה:

  • חובה להצטייד ברישיונות וביטוח חובה בתוקף.
  • חובה ציוד מגן הכולל לפחות את הפריטים הבאים: קסדה מתאימה, מגפי רכיבה ממוגנים, מגיני ברכיים, מעיל ממוגן הכולל מגיני מרפקים וכתפיים, מגן גב, כפפות רכיבה.
  • חובה לבדוק לחצי אוויר בצמיגים בהתאם להמלצת היצרן. אין לרדת מלחץ אוויר המומלץ לאופנוע בשטח על מנת להימנע מפנצ'רים.
  • חובה לבדוק תקינות מכאנית של האופנועים לפני הטיול כולל גלגלי שיניים, שרשרת, שמן, תאורה וכו'.
  • חובה להצטייד במנשא מים (שלוקר) בנפח 3 ליטר לצריכה עצמית.
  • רצוי ערכת תיקון פנצ’רים וכלים מתאימים לתיקון בשטח (מפתחות לפירוק גלגלים, סט מפתחות מותאם לאופנוע שלכם, פלייר פטנט, דבק אפוקסי, אזיקונים, דאקטייפ חזק).
  • רצוי ביטוח גרירה למקרה תקלה.

אותיות קטנות אבל חשובות:

כל משתתף הנרשם לפעילויות המועדון חייב למלא טופס הרשמה הכולל הוראות בטיחות לרכיבה נכונה במסגרת טיולי המועדון וכן הסכמה על הסרת אחריות. אם אינכם מסכימים לתנאים אלה חובתכם ליידע את מוביל הטיול ולהימנע מהשתתפות בפעילות. בעצם השתתפותכם בפעילות הנכם מסכימים לתנאים המפורטים בטופס ההרשמה.

דלק:

העצירות בטיול זה מתוכננות לפי מרחק סביר לכל האופנועים המשתתפים בטיול. כולם חייבים לתדלק מלא בנקודת המפגש ובכל עצירת תידלוק – גם אם נראה לכם שיש לכם עוד דלק במיכל – וזאת על מנת לקבל טווח אופטימלי לרכיבה עבור כולם. מספיק אחד שלא יתדלק וזה יגרום לכך שכל הקבוצה תצטרך לעצור באופן לא מתוכנן, מה שיגרום לעיכובים מיותרים. לאור לקחי העבר, מי שייתקע מחוסר דלק כתוצאה מאי-תידלוק מסיבות מצפוניות חוסר תשומת לב או כל סיבה אחרת – יצטרך להסתדר בכוחות עצמו.